OGLOSZENIA TOWARZYSKIE LODZ

Na tej stronie znajdziesz głoszenia zawierające anonse z działu ogloszenia towarzyskie lodz. Pamiętaj znajdują się tu materiały o tematyce erotycznej oraz zdjęcia z takimi materiałami (anonse towarzyskie, sex ogłoszenia towarzyskie, prywatne sex anonse i prywatne anonse dziewczyn). Jeśli nie ukończyłeś 18 roku życia i tym samym w świetle polskiego prawa nie jesteś osobą pełnoletnią, nie wolno Ci wchodzić dalej.

Wejdź dalej i przekonaj się, dlaczego nasz serwis jest najlepszym miejscem na flirt i do poznania nowych znajomych przez Internet. Publikujemy tylko pewne i sprawdzone anonse oraz ogłoszenia towarzyskie dziewczyn i chłopaków. Dodaj swój anons za darmo i zacznij nową ekscytującą przygodę, dzięki której zyskasz nowych przyjaciół, a może znajdziesz miłość swojego życia. Prawdziwe, anonse, ogłoszenia towarzyskie i randki przez Internet.




 


Ogłoszenia z naszej srony:

Mazowieckie - Warszawa » ZASPONSORUJ PANIĄ
Witam.
Szukam poważnego, inteligentnego, zadbanego, bogatego a przede wszystkim delikatnego mężczyzny. Najchętniej w wieku od 30 do 40 lat, któremu będę mogła oddać swoje dziewictwo i który wprowadzi mnie w świat seksu. Jestem zwariowaną osobą, trochę puszystą - z dużymi piersiami. Sugerowana kwota to przynajmniej 20tys. Czekam na oferty i ewentualnie na zdjęcie. Pozdrawiam.


Mazowieckie - Warszawa » SZUKAM PRACY
Witam. Jestem młodą, 20 letnią dziewczyną i szukam pracy jako sekretarka/asystentka. Znajomość komputera, urządzeń biurowych i pakietu MS Office a także komunikatywny angielski. Czekam na ciekawe oferty pracy.

Dolnośląskie - Wrocław » SPONSOR DLA PANI
Jeśli chcesz mi potowarzyszyć w moich wyjazdach "w delegację", jesteś otwarta, inteligentna, miła i uśmiechnięta, napisz do mnie. Delegacja jest warta 1000 zł.

Mazowieckie - Warszawa » SPONSOR DLA PANI
Interesuje mnie sympatyczna znajomosc z wysportowana, gibka dziewczyna. Zdecydowana, konkretna, bardzo dyskretna i rownie bardzo zadbana. Jestem 32 letnim mezczyzna, czesto w sprawach biznesowych odwiedzajacych Warszawe. Preferuje dluzsza znajomosc, na jasnych zasadach, z wzajemnym szacunkiem i pelna uczciwoscia. Jesli lubisz wysokich, inteligentnych i przyjemnych w rozmowie a temperamentnych w lozku facetow to bede czekac na wiadomosc. Finansowo proponuje 1000 zlotych za spedzony przyjemnie wieczor.

Pomorskie - Wejherowo » ZNAJOMOŚĆ SIECIOWA
Witam mam na imie fabian 33lata z woj.pomorskiego.jestem fajnym facetem szukającym fajnej kobiety z okolic wejcherowa wieku.20.35lat .która zabierze mnie do siebie i zrobi zemną co zechce.czekam nawed dziś.buźka pozdrawiam

Mazowieckie - Warszawa » SPONSOR DLA PANI
Umówię się na spotkanie sponsorowane z kobietą która chce się przekonać jakie to uczucie, kiedy mężczyzna odbywa stosunek z jej ustami.

Opolskie - Głubczyce » FACET DLA KOBIETY
Witam:) Szukam miłej kobiety chcacej zbudowac zwiazek:) Ja 24 lata z Opolskiego:) zapraszam Milutkie kobietkiL:):*

Warminsko-Mazurskie - Giżycko » FACET DLA KOBIETY
giżycko i okol. poznam dyskretną kobietę 20- 50 lat. do dyskretnych sex spotkań panie , mężatki mile widziane.

Cala Polska - Polska i Swiat » MATRYMONIALNE PAN
Witam. Napisze tak szukam kogos kto ceni szerosc wiernosc i uczciwosc a nie nawidzi klmstwa kretactwa i obludy. Moze jakas kobieta ceni jeszcze to i na pierwszym miejscu nie stawia opcij finansowych... Czekam...Licza sie inne wartosci niz kasa.

Cala Polska - Warszawa » SPONSOR DLA PANI
Fotograf pozna atrakcyjną dziewczynę o zgrabnej sylwetce. W planach zdjęcia, trochę seksu. W formie wyjazdu 2-dniowego lub 2-3 krótszych spotkań. Interesują mnie tylko normalne, inteligentne dziewczyny na poziomie (także po 30-tce). Zdjęcia przede wszystkim klasyczny portret ale mogą też być rozbierane.

Z przyczyn oczywistych poproszę na początek kilka wyraźnych zdjęć, jakieś info o sobie (w tym wiek oraz gdzie mieszkasz i kiedy masz czas). W mailu poproszę o napisanie dyspozycyjności fotograficznej (tylko portret, nagość zakryta, topless, full) oraz oczekiwane wynagrodzenie. Z zachowaniem rozsądku :) - nie szukam profesjonalistek - zdjęcia na prywatny użytek - bez prawa do publikacji - ogłaszam się w ten sposób bo lubię przygody i fajne dziewczyny.

Wymagany dojazd w umówione miejsce i umiejętność niestrzelania fochów.


Warminsko-Mazurskie - Elbląg » ZASPONSORUJ PANIĄ
potrzebuję pieniędzy i dlatego zamieszczam ogłoszenie ja brunetka 178/64

Mazowieckie - warszawa » FACET DLA FACETA
Czesc,

all the time this agressive requests here between guys. What am i looking for. I am a married guy, that bhowever has also strong feelings towards men. I look for a friend, intelligent, full of humour, relaxed, that likes to be together, have sex as we both want it and no stress. Please indicate your conditions, be precise. I request 100% dyscrete behaviour, and hygiene. I look for a 18-35 year old guy, can easily be married or in a relation. I have a place to meet, so no stress.


Mazowieckie - Warszawa » SZUKAM PRACY
Atrakcyjna blondynka z Warszawy szuka dobrze platnej pracy, najlepiej wieczorno- nocnych zlecen escortowych. Interesuje mnie minimum 400zl z godziny dla mnie, ew. inne propozycje pracy-napisz dokladnie jakie. Nie wysylam foto, nie mailuje-podajesz nr tel, oddzwaniam i spotykamy sie na miescie w wybranym przeze mnie miejscu i godzinie.

Wielkopolskie - Poznan » SPONSOR DLA PANI
Dyskretny, zonaty szuka pary z panem bi (do 40 lat), proponuje sponsoring tysiac zlotych za spotkanie (u Was lub w hotelu)

Mazowieckie - Warszawa » ZASPONSORUJ PANIĄ
Witam
Spędzę dzisiejszą noc z konkretnym Panem w zamian za pomoc finansową. Nie mam lokum.
Pozdrawiam


Małopolskie - Brzesko » ZASPONSORUJ FACETA
20latek 170 55 brunet poznam pana do37lat sponsora

Mazowieckie - OTWOCK-PIASECZNO-KONSTANCIN-GÓRA KALWARIA » ZASPONSORUJ PANIĄ
CZEŚC,
JESTEM BLONDYNKA 168/58.SZUKAM PANA DO 50 L. KTÓRY WSPOMOŻE MNIE FINANSOWO. BARDZO WAŻNA JEST DLA MNIE DYSKRECJA. PUSZYSTYM PANOM DZIEKUJĘ. JESTEM NORMALNĄ PRACUJACĄ DZIEWCZYNĄ ( NIE PROFESJONALISTKĄ ) DYSPONUJĘ CZASEM WIECZORAMI. JESTEM W ZWIĄZKU WIĘC MOGĘ CI POSIĘCIĆ MAX KILKA GODZIN SPOTKANIA NA CALE NOCE ODPADAJĄ, WSPÓLNE WYJAZDY ROWNIEŻ. NIE POSIADAM LOKALU WIĘC POZOSTAJE HOTEL. OCZEKUJĘ ODPOWIEDZI TYLKO OD KONKRETNYCH ZDECYDOWANYCH PANÓW.


Cala Polska - bezznaczenia » SPONSOR DLA PANI
Hey !
Szukasz moze przystojnego i bogatego sponsora?
To wlasnie ja!
Jestem Frank z Niemiec szukam uroczej + zabawnej + szczuplej+ latwo nawiazujacej kontakt dziewczyny (w wieku 18-28)
Jestem niemieckim biznessmenem czesto bywam w delegacji i prywatnie w Polsce.
Mowie po angielsku i niemiecku.Rozumiem troche po polsku ale nie mowie za dobrze po polsku...byc moze moglabys mnie nauczyc kilka slow polskiego?:)
Szukam mlodej & na wylacznosc kobiety na spotkania w polsce.Mozemy isc do restauracji + pub, troche darmowych zakupow dla ciebie( perfumy,kosmetyki,ubrania itd),byc moze mozemy isc potanczyc i oczywiscie ertoczna przyjemnosc.
Chcialbym spotkac sie na krotkie weekendowe wycieczki+ wakacje razem s rowniez mozliwe jesli bedzie miedzy nami chemia.
Oferuje Ci duzo zabawy + wysokie finansowe wsparcie.
Finansowe wsparcie za kazda spotkanie lub miesiecznie jak wolisz.
Mam 38 lat ( ale wygladam mlodziej :)) 181cm,77kg ciemne krotkie wlosy
Szukam tylko jedenej dziewczyny na regularne spotkania.
Nie szukam dziewczyny na 1 godzinny sex..to mi nie wystarcza.
Szukam przyjaciolki na dluzszy czas.
Jestes zaineteresowana moja oferta?
Wyslij mi prosze swoja odpowiedsz i zdjecia na moj email.
Uciesze sie jak dostane pierwsza wiadomosc od ciebie.
I nie martw sie o jezyk napewno sie dogadamy
Czekam na twoja odpowiedz.
KISSES KISSES KISSES
Your Frank / germany


Mazowieckie - Warszawa » SPONSORING GRUPY
marzy nam się seks z kilkoma panami na raz, ona chce dać im na oczach jego i jak dziwka wziąc za to kasę, po 350 zł od pana, mamy lokum. piszcie, spotkanie wkrótce, szczegóły w emailu

Mazowieckie - Warszawa » ZASPONSORUJ PANIĄ
witam. szukam konkretnego Pana najlepiej na dziś:)
mam lokum :)
prosze o konkretne odpowiedzi
reszte powiem droga mailowa
pozdrawiam agata


Mazowieckie - Wa-wa i okolice » SPONSOR DLA PANI
Chciałbym nawiązać dłuższą znajomość z Panią, która posiada dużą biegłość w miłości francuskiej i lubi to robić. Spotkania raz-dwa razy w tygodniu u Ciebie (u mnie nie można - jestem żonaty) po ok. 10-20 minut (a więc nie będę zbyt absorbujący :-)). Chciałbym aby ta relacja była oparta na przyjaźni, szacunku i zaufaniu gdyż ja sam jestem pogodnym i kulturalnym facetem przyjaźnie nastawionym do świata, traktującym zawsze kobiety z najwyższym szacunkiem. Jeżeli przypadniemy sobie do gustu to bardzo chętnie "rozszerzę" tę znajomość o wypady do knajpy, kina itd. Zadbany, szczupły, sympatyczny (podobno) 36-latek.

Mazowieckie - Warszawa » SPONSOR DLA PANI
Poszukuję młodej dziewczyny która nie potrafi albo nigdy nie robiła głębokiego seksu oralnego ale chciałaby mimo wszystko zrobić to za pieniądze. Preferuję niedoświadczone.

Świetokrzyskie - kielce » FACET DLA KOBIETY
ATRAKCYJNY,PRZYSTOJNY BRUNET,O CIEMNEJ KARNACJI,LAT 40,WLASNA FIRMA,MILY,NA PEWNYM POZIOMIE,Z KLASĄ,WYKSZTAŁCONY,ZA POŚREDNICTWEM TEGO PORTALU CHCE POZNAC FAJNA,MILA KOBIETE,WIEK BEZ ZNACZENIA,INTERESUJE MNIE KONTAKT OPARTY NA ZDROWYCH RELACJACH,POZIOMIE,MOZLIWOSC Z MEJ STRONY WSPARCIA,POMOCY DLA PANI.OGLOSZENIE POWAZNE,KONKRETNE,PROSZE O ODPOWIEDZI-NAPRAWDE WARTO MNIE POZNAC.

Małopolskie - tarnów/kraków » ZASPONSORUJ PANIĄ
witam, jestem mloda zadbana 20 latką. Mam brązowe włosy 156 cm wzrostu, szczupła. Proponuje sex klasyczny oralny i porządny masaż reszta do ustalenia. Kwota jaka mnie interesuje to 1000 zł.

Dolnośląskie - Wrocław » ZASPONSORUJ PANIĄ
Witam.Za pomocą tego portalu chciałabym poznać interesującego,atrakcyjnego mężczyznę,który właściwie pojmuje wyrażenie "sponsor",któremu nie zależy tylko i wyłącznie na szybkim wyuzdanym seksie,ale też szuka miłego towarzystwa do rozmów przy kolacji,czy na wyjścia.Nie ukrywam,że interesuje mnie bardziej stały układ z jednym mężczyzną.Nie jestem prof.więc nie posiadam lokalu i nie spotykam się w autach :-).Coś o mnie....24 latka,szatynka, inteligentna,szalona. Bardzo prosze o przemyslane i powazne ofert. Pozdrawiam

Mazowieckie - warszawa » SPONSOR DLA PANI
Dwe businessmani, (w positiwne sensu)szukaje kobiety interessowane w spotkanie na dlusiez czas. Potrebujeme 100% dyskretnosc, i Hygiene. Lubime inteligentne kobiety, najlepsiej z smysl po humour. Mie offeruje tez 100% dyskretnosc i hygiene, mezatki nie ma problemu. Bardzo chetne spotkame cie z studentki. Jak szukasz dodatkowe dochodu, ale z stylem i dyskretne, prosime o wyslat e-mail do nas. Reaguje tylko na mail razem z zdecjie. Moje kollega mluwi male po polsku, jak mluwis po angielski byl jeste lepiej

Mazowieckie - Warszawa i okolice » FACET DLA KOBIETY
Nie będę się rozpisywał....moim konikiem jest sprawianie niesamowitej przyjemności kobiecie, nimfomance, która chce być rozpieszczana, lizana godzinami... 36lat, 180cm, brunet, bez brzuszka, bardzo higieniczny i wydepilowany

Mazowieckie - warszawa » SPONSOR DLA PANI
przyjezdny szuka mlodej (do 21 lat) szczuplej fajnej milego otwartej dziewczyny do spotkania sie w jutrzejsza noc (z soboty na niedziele) od okolo polnocy do wczesnego rana ;))) w wynajetym mieszkaniu, za spotkanie proponuje 1000-1500zl (w zaleznosci od stopnia fajnosci spotkania ;) bardzo prosze o konkretne odpowiedzi ze zdjeciem i numerem telefonu i krotkim opisem :)) skontaktuje sie jutro w czasie dnia pozdr!!!

Cala Polska - Kraków, inne » ZASPONSORUJ PANIĄ
Jestem młodą, ładną, szczuplutką brunetką z Krakowa (zdjęcie obok jest moje). Poszukuję dojrzałego mężczyzny, który zaopiekuje się mną finansowo, interesuje mnie stała kwota miesięczna w zamian za kilka spotkań. Proszę o konkretne propozycje z opisem Twojej osoby i proponowaną wizją naszej relacji.
P.S. Jeżeli znajdzie się ktoś interesujący spoza Krakowa, mogę dojeżdżać.


Mazowieckie - Warszawa » FACET DLA KOBIETY
Miły, fajni i otwarty student szuka 30sto letniej kobiety! Chcę zbudować układ z Tobą oparty przede wszystkim na zaufaniu, przyjaźni i szczerości, nie szukam mamusiek, chcę mięć w kimś oparcie i poznać coś nowego..:)

Strona: 1 / 30>>>    strony: [1]23456789101112131415161718192021222324252627282930